Aktiviti sabtu ku kemarin

Assalammualaikum . Halu halu .
ngee . okai okai ! 
aktiviti aku kemarin bejalan jak . tda aktiviti lain .
haha , ad juak . on9 , tidur , bca buku .
heee . oke la tuh . drpd teda bca buku . ngeee . hehe .
okai , actually aku bgun awl kemarin .
cx mw jalan dengan kwn p beli brg sat . hehe .
lw jln mank awl la bgun . lw nda , alamatnya , lmbt bgun. hik ,
jalan pnya jalan . balik jugak akhirnya .
pnat gylaa ~ hehe .
then , pulg ruma . aku trus on9 , bca buku , tido . wkwkw .
pnya syokk ~ hahaha .
malam tuh ingtkn mw reat . rpany jalan jugak lg .
ateiii , huhayyy ~
jalan pnya jalan . nasib laa ble beli ap yg aku mw . 
wkwkw . dh , beli la keropok , biskut , seaweed .
waaahh ~ yummyyy ! 
fevret aku . hahah . ngeee . 
pesanan hati : i miss you my kakak ! take care at jordan .

Read And Forget

No comments: