7 Days More

Assalammualaikum . hee .
kita berjumpa lg d laman blogger . cewahh ! haha .
oke . 7 Days More ? What ?
Actually , 5 Hari lagi KakLong akn tingglkn Malaysia nei .
hmm , kaklong smbung blajar d jordan . bestnya tuh .
tp , aku cdie laa . tda temankn aku jln ka .
tidur ka . mkn ka . apa-apa jak la time aku teda kwn .
after kak long p cna . spa mw teman aku ?
mnadaa . tggu jak la beberapa hari lagi .
mank aku iktiraf sebagai 
Hari Berendam Airmata
hmm . aku betul-betul cdie nei .
orang yg rapat dengan aku after this jln dh p jordan .
tak tw lg bila dea akn balik p Malaysia . 
kak long ckp lpas hbis belajar . aduhh , lmanyaa ~
5tahun ? ouh ! :(:(:(
betul-betul cdie . tak tw mw ckp ap lg ouh .
rindunya nty sma kak long .
yg ble , webcm , skype ka , ym ka . aduhh !

#belum baik dr demam lg nei . tak pndy ceat bhu . 

Read And Forget

No comments: