sambutan hari -guru .

assalammualaikum . hehe .
hari jumaat kmarin kmi ad smbutan hari guru d sch . hee .
memandangkn kmi blum beli hadiah . dgn kelam - kabut kmi bekejar p beli .
haha . balik jak jam 11:30 tuh . kmi trus tggu d stesen bus . 
tp , kin pnas eh , tda bus . so , we take a cab laa . haha . dlm jam 12:30 bru dpt laa
pnya kelam - kabut . bkn stakat jln suda kmi d servay tuh . tp , belari bh .
haha . takut lmbt pnya psl lh katakn . hee .
alhamdulillah kmi smpy d sch dlm jam - jam 1 gtu .  stengah jam jak .
cepat kn ? kita harus begerak pantas tw .
hee . smpy jak d sch , kmi kemas - kemas la brg tuh . 
after that kmi ambil tmpt duduk d dataran . kami duduk dkat udak form 1 . 
hehe . besa . memg aku cm budak - budak . so , msuk crita la dorg tuh . hehe .
then , we start the majlis . hehe .
blum hilg penat lelah , pnya syok- syok aku beceta ma budak - budak . 
abg aku pnggil plak . adehhh , pnya bgus .
dea bg aku job p amek gmbr . pnya la aku pnat . aduyhhaii .
sabo jer la . hehe . pling aku suka , lawak - lawak lakonan dorg . best !
then , aku nmpk byk belon kn , aku p amek belon kaler pink bg c syasha . heehe .
jam 4:00 gtu kmi hbis program . aku pnya penat .
kami lepak - lepak jap d kelas tuh . aku snap laa gmbr kwn kelas aku .
hee ~ aku naek knun mw tggu mom amek . memandangkn teda . 
aku jenjalan jap . p lepak dgn budak merotai nei . best jgk . 
c shamsuri lg mnta gmbr . aku snap jak la . hehe . best jgk apa . ngee .
yg kin aku sakit aty , c bdrul p kc pecah belon yg aku bg ma syasha . urghh ~
kan free - free kna teriak . tp , malu jgk aku . org tgok . haha .
tp , kin pnass ehh . 
then , after dorg balik . aku lepak - ing d bus stop . tggu mom aku.
c ghaz tegur aku ,
beh , muka mengantok la bh kw nei dyg
yess ! aku really - really ngantok . tp , abg hamdan suh amek lg pic'y . 
aku snap jak . bkn susa . haha . after that , tda suda yg mnta kna snap . 
duduk diam - diam jak la aku d cna . 

<besttt sesangat> 

Read And Forget

No comments: