adakah mereka ikhlas ?

hey , nie sekadar pndgn jak . hehe . teda kaitan lgsg dgn aku yh .

urm , kat fb tuh ha . aku tgok byk sgt yg break2 sgala . haha . letak minyak pelincir break laa .
hehe . adoih . lelaki pmpuan smua sma . cba la korg engt cket perasaan org laen . sng jak .
bkn susa pun , ble kan ? laaa ~
cian wh aku tgok remaja2 nie . byk yg failed exm gara2 BREAK .
before korg couple . korg kna uji dlu org yg ajak couple tuh . couple laa dgn org yg btul2 menyayangi kita .
couple sng kn ? tp , klau suda break . cm mayat hidup pun ada .
adoih . nie pengalaman aku byk bca novel n cerpen jak .
hehehe . uji la psngan kmu smada dia bnr2 ikhlas @ hnya ingin m'p'mainkn prasaan kmu .
think be4 wt kptusan . kita ad prasaan . msti kita xmw prasaan kita d'perkotak-katikkn kn ?
so , be4 korg wt kptusan fkir2 lh .
tntg prasaan korg . kita hnya mampu b'doa . tp , allah yg m'nentukn . hee ~
so , ingat2 itu remember !
hehe . 

ku titipkn bersama kata2 untuk kmu .
Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan
renung-renungkanlah wahai shbt s'agama yg aku syg .
Semoga anda memiliki kebahagiaan yang cukup untuk membuatkan diri anda menarik, percubaan yang cukup untuk membuatkan anda kuat, kesedihan yang cukup untuk memastikan anda adalah seorang insan dan harapan yang cukup untuk membuatkan anda bahagia



Read And Forget

No comments: