moment b'sma staff TM bufday clbrate .

Assalammualaikum . hehe3 .
okai okai . actually , sesapa yg ad add aku d fb .
ad tuh stats aku sal jalan2 nei . haha
ahad 2.10.2011 .
haa ~ ni tarikh aku ikut mama p eastern .
m'mandangkn aku bosan duduk d ruma .
aku ikut laa . 
TM ad wat program d eastern plaza . 
tujuan dorg adakan program di sana tuh .
untuk celebrate bufday .
bufday yg loyalty customer .
aku pun tak phm laa ap tuh loyalty customer .
customer yg setia ka ?
ah , biarlaa ~ haha .

 
nei pic aku dgn bufday2 gurl .
aku yg pkai serba blue tuh .
aku jak single2 antara 4org ni bkn bufday sept or oct .
hee :) 

ngee . ini pic aku dgn katun you and me .
hhaha . knun jak la .
bgus jugak lw dea ble hidup .
hensem kn ptung tuh ? haha .
tggi pulak aku dr smua drg ni . haha .

okai la , smpy cni jak . bubye !

Read And Forget

No comments: