Kem 1M1S #2

Assalammualaikum .
okai , 1M1S smua tw kn kpnjgn dea ap ?
ngee . 
okai2 , wlaupun kmu tw .
aku mw jgk bgtw . haha .
1m1s tuh 
1murid 1sukan .
haa , ni aku kc tgok gmbr2 kmi d kem .
tda aku mw kc tgok muka aku ar .
ngee .
 ini aktiviti pembahagian kumpulan.

 stesen hoki .
haha , sp yg nda pndy main .
kna jugak maen .
haha . best3 :)

 ini stesen takraw.
naa ~ lelaki pmpuan ka .
kna jugak maen ni .
tp , kna kc pisah la kn .
lelaki dgn lelaki .
pmpuan dgn pmpuan .

 ini group aku .
stesen badminton.
tuhh aku yg tinggi .
btudung labuh . haha .
 mc lg d stesen bdminton .
ni group 7,8,9

ini group kmi jugak .
stesen bola sepak.
naa ~ bestt !

okai okai . ni smua pic credit tuh Tuan Sani .
hehe . actually , smua p'mainan kna maen .
tak kira la lelaki ka , pmpuan ka .
then , ad 1 stesen lg .
stesen bola jaring .
tp , tda gmbr . 

okai , tggu yg strusnya .

Read And Forget

No comments: