Maaf-.-

Assalammualaikum . Oke-oke .
Jom kita jiwang yaa ~ teda kena mengena dengan aku punn ! :)

Kisah Pengorbana Seorang Adik Terhadap Abang 

#Maafkan aku . Ucapan raya mu itu tidak bermakna untukku .
Hatiku bagaikan dihiris sembilu pabila mengenang layanan yang kau berikan kepada ku .
Adakah memang ini suratan takdir antara kita ?
Selepas kau putus cinta dengan sahabat baik ku .
Kau layan ku tak ubah seperti orang yang BOSAN melayan karenah ku .
Jadi , selama ini . Kau hanya menggunakan aku untuk menjadi orang tengah antara kau dan kawan ku ?
Ini ka balasan yang aku dapat ?
Seperti yang kau tahu . Aku anggap kau sebagai abangku sendiri .
Namun , kau hanya mengambil kesempatan dalam kesempitan .
Terima kasih ku ucapkan .
Selepas kau putus cinta . dengan sahabatku itu .
Kau cuba untuk ubati hatimu yang luka .
Dan kau telah menjumpai seorang wanita .
Dan setelah itu . Mula dari saat itu .
Kau anggap aku bukan sesiapa dalam hidupmu . 
Kau anggap aku hanya orang biasa . 
Sedangkan aku anggapmu sebagai abang ku .
Aku sedar . Siapa lah aku untuk menerima kasih sayang darimu ?
Aku tidak layak menerima semua itu .
Aku bukan adik yang terbaik untuk dirimu .
Aku tahu . Sebelum aku bersahabat baik dengan bekas kekasihmu ini .
Aku bersahabat dengan orang lain .
Dan kau sangat sayang seorang daripada kami .
Kau nangis ketika dia melepaskanmu .
Aku terpaksa merelakan kau berhubungan dengan sahabatku walaupun sebenarnya hatiku enggan menerimanya .
Beginikah balasan yang aku dapat dari seorang abang yang aku sayang ?
Beginikah balasan yang aku dapat setelah aku sanggup korbankan masaku .
Korbankan airmataku . 
Aku sanggup korbankan airmataku Asalkan kau bahagia .
Memang selama ini aku tidak pernah meluahkan apa-apa denganmu .
Namun , aku sanggup pendam semua itu demi kebahagiaanmu .
Aku sanggup ! Biarlah kau bahagia . 
Namun sekarang apa yang aku peroleh ? 
Hanya layanan endah tak endah sahaja darimu .
Hatiku diruntun pilu apabila mengenang semua ini .
Aku tidak pernah sesali kerana mengenalimu dan menyayangimu .
Namun , mengapa kita ditemukan ? Akhirnya kita dipisahkan ?
Jika ini sekadar ujian yang kau berikan untukku .
Tak perlu la ! Kau sendiri tahu aku sayang kau tak ubah seperti abangku .
Percayalah ! Aku tidak tahan untuk tanggung semua ini . 
Dan sebab itu aku sendiri akan berusaha untuk mengikis rasa sayang di hati ini untukmu .
Biarlah Waktu Yang Menentukan .
Terima Kasih Dari : YangPernahMenyayangimu :'(


Read And Forget

No comments: