wordless monday #harimau malaya

Assalammualaikum .
hee :D 
okai , hari ni also aku tiada aktiviti mw buat .
sbb , time cuti mank no aktiviti la!
hahaha .
tak jugak . dh sah-sah tiada aktiviti .
klau time sch , kna p sch .
bljar , ke kantin , berbaris dan sebagainya .
hahaha , klau time cuti ni .
kna duk ruma jak lah .
kalau tak pun , hujung minggu jak jalan .
but , tomorrow ,i've attend birthday party .
hee :) ni birthday my beloved cuzen party .
hahah . ada sapa nak ikut ?
meh join kat tayar keta aku . hahaha .
joking :) 
okai , nmpk'y sekarang semua berdebar right ?
berdebar menantikn perlawanan antara malaysia - indonesia .
hoho , aku pun turut berdebar ok .
tak sabar nk tggu ni .
hahah . hope malaysia menang . inshaAllah :)
aku bukan nk apa la .
aku cuma nk mereka tundukkan garuda tuh .
sbb garuda skrg dh mkin berleluasa aku tgok dok hina malaysia .
bkn stkat malaysia . yang di-pertuan agung pun dorg hina .
korg tak sakit hati ?
dh tuh , dorg edit pic agung .
pic tak bek suda jd'y . korg fhm2 la kn .
haih , ap jugak salah malaysia + agung ni ?
hurm , takpa lah ! sabar jak . huh !
and , aku ckup kecewa ~
chelsea kalah lawan liverpool .
takpa lah , wlaupun kalah .
aku tetap sokong chelsea k .
go go go harimau malaya !

Read And Forget

No comments: