Borink + bingung ap dah jadi dgn fb

Assalammualaikum .
hari ni , aku tak byk sgt keja nk bwat .
stkat kemas ruma and dapur , biasalah ! heheh .
okai okai , actually aku bingung lah!
entah apa yg dah jadi dgn fb nei .
ap yang dah berlaku .
heboh dah 1fb dek bnda yg bkn-bkn .
aku pun t'kejut juga tgok apa berlaku kat home aku .
i'm sorry ah tak ble nk bg nmpk .
cx ia bnda yg memalukn !
sama ada bg kaum hawa ataupun adam .
hurm , korg sndiri mw fhm la .
aku ni bwh 18umur lgi .
as hawa , aku cukup malu nmpk pic korg yg tak berapa nk betul kat fb tuh .
korg takda maruah eh ?
suda-suda la . kita nei dh akhir zaman .
korg post pic mcm tuh ,
bkn korg jak bole tengok .
1dunia bole tgok pic tuh .
and dosa korang saham korg BERLIPAT-GANDA !
aku harap , korg sedar :) 
kembali ke jalan yg benar . insyaAllah .
and lagi satu .
isu mengutuk agama islam .
aku nmpk mejoriti yg dok kutuk islam tuh dr negara indon .
aku bkn nak salahkn indon .
tp , memg sblum nei aku sndiri prnh bca and komen blog org tuh .
smua tuh aku dh bca , dh tgok .
sebelum tersebar kt fb lg .
 aku beragama islam .
aku sakit hati la tgok AGAMA ISLAM di kutuk .
cukuplah ! sudahlah!
kembalilah ke jalan Allah .
taubatlah sebelum terlambat .
kita hanya manusia . Allah bole tarik nyawa kita bila-bila masa jak .
Kembalilah ke jalan allah .
pintu taubat sentiasa terbuka :D
and kepada di luar sana , 
korg jangan lah maki-maki .
korg try nasihat org yg wat 2 bnda kt ats tuh .
and , depend la dgn dea .
nk trima or tak .
yg pnting kita try nasihatkn dea .
wallahu'alam :)

Read And Forget

No comments: